Versteegt Retourbeleid

Binnen welke termijn kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aangeven dat je deze wilt retourneren. Nadat je dit hebt gemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen. Houd er rekening mee dat de producten ongebruikt, onbeschadigd en voorzien van de originele verpakking moeten zijn. Bewaar het bewijs van retourzending totdat wij de retour hebben verwerkt. Indien niet aan deze voorwaarden wordt voldaan, behoudt Versteegt zich het recht voor om een waardevermindering in rekening te brengen tot 100% van het aankoopbedrag. Dit is uiteraard niet ons doel, dus laten we ons gewoon aan de voorwaarden houden. Neem bij vragen altijd contact met ons op via info@versteegt.nl.

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending wordt verwerkt?

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, sturen we je een bevestigingsmail. Vervolgens duurt de terugbetaling maximaal 14 dagen nadat wij het product in goede staat hebben ontvangen. We houden je ook tijdens dit proces op de hoogte via e-mail. Zodra alles is goedgekeurd, ontvang je na bevestiging het geld terug op je rekening.

Hoe meld ik mijn retour aan?

Je kunt je retour online aanmelden via info@versteegt.nl. Wil je dit liever handmatig doen? Schrijf dan "retour" op de pakbon en stuur het pakket terug naar ons. Laat ons per e-mail weten wat je retour stuurt en waarom.

Welke voorwaarden zijn verbonden aan het retourneren van mijn bestelling?

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden voor retour, waarna je nog eens 14 dagen de tijd hebt om het daadwerkelijk terug te sturen.

Zowel de kosten als het risico van verzending zijn voor eigen rekening. Als een geleverd product echter beschadigd of kapot is, zijn de retourkosten voor rekening van Versteegt. Neem hiervoor contact met ons op.

Versteegt accepteert alleen retourzendingen als de producten ongebruikt, onbeschadigd en voorzien van de originele verpakking worden teruggestuurd.

Houd er rekening mee dat als er geen Track & Trace-koppeling is voor de retourzending, we geen onderzoek kunnen doen naar een mogelijk vermist pakket.

Hoe stuur ik een product retour?

Stap 1: Stuur een mail naar info@versteegt.nl. Na bevestiging van ontvangst, ga door naar stap 2.

Stap 2: Verzend je product retour.

Om je product terug te sturen, volg je een aantal stappen. Dit kan bijvoorbeeld via PostNL. Hier zijn de stappen die je moet doorlopen:

  1. Maak een verzendlabel aan via PostNL.
  2. Kies het juiste formaat van het pakket.
  3. Kies voor een standaard of aangetekend pakket.
  4. Vul onze gegevens in.
  5. Sla het verzendlabel op en betaal de verzendkosten.
  6. Plak het verzendlabel op het pakket en breng het naar een PostNL-locatie.
  7. Zodra wij het pakket hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je je geld terug op je rekening. Je zending heeft een Track & Trace, dus je kunt het proces volgen. Zodra we het pakket hebben ontvangen, wordt het binnen 24 uur gecontroleerd en verwerkt.

Wat is het retouradres en wat zijn de kosten?

Retourzendingen dienen op eigen kosten te worden verzonden. De kosten variëren afhankelijk van de verzendmethode en het gewicht van het pakket. Als je product beschadigd of kapot is, neem dan contact met ons op en de retourkosten zijn voor Versteegt. Je kunt je pakket retour sturen naar:

Homburg 32

4153 BS

Beesd Nederland